Zabiegi stomatologii zachowawczej wykonywane w Dental Pearl

Wypełnienia światłoutwardzalne, estetyczne odbudowy koron zębów, wkłady do koron zębów z włókna szklanego, lane i inne.

Stomatologia zachowawcza zajmuje się metodami zachowania zębów w ich naturalnym kształcie oraz kolorze. W zakres zabiegów stomatologii zachowawczej wchodzi leczenie próchnicy zębów, odbudowa tkanek zęba materiałami światłoutwardzalnymi (wypełnienia) oraz leczenie endodontyczne (kanałowe). Obecnie, leczenie ubytków próchnicowych stało się całkowicie bezbolesne, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów, może być wykonane w bardzo estetyczny sposób, przywracając im ich naturalne właściwości. Stosujemy materiały, które idealnie naśladują naturalne tkanki zęba, stąd są niezauważalne nawet w nietypowych warunkach oświetlenia (np. światło ultrafioletowe w dyskotekach).

Zabiegi stomatologii zachowawczej w Dental Pearl świadczone są w atrakcyjnych cenach. Akceptujemy płatności gotówką oraz w formie elektronicznej. Zakres cenowy usługi zależy m.in. od stanu klinicznego uzębienia. Orientacyjnie - zabiegi tomatologii zachowawczej mieszczą się w zakresie od PLN 100.00 a PLN 600.00.
Więcej na ten temat znajdziesz w Cenniku Usług Dental Pearl

Stomatologia zachowawcza, gabinet dentystyki Dental Pearl
Stomatologia zachowawcza, gabinet dentystczny Dental Pearl
wordMarkLogo

Zabiegi stomatologii zachowawczej, Centrum Stomatologii Dental Pearl
43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 134
☎ +48 503846743
e-mail: info@dentalpearl.pl

by Daniel Szram, Mikołów, modyfikowano 2022-12-02 / utworzono 2022-09-26

FAQ - z zakresu stomatologii zachowawczej

Czym zajmuje się stomatologia zachowawcza?

Stomatologia zachowawcza lub ogólna, obejmuje zabiegi powiązane z profilaktyką próchnicy zębów, leczeniem dowolnych ich ubytków. Głównym celem stomatologii zachowawczej jest utrzymanie uzębienia w dobrej kondycji, zachowanie estetycznego ich wyglądu oraz żywotności.

Czy zabiegi stomatologii zachowawczej są bolesne?

W klinice Dental Pearl dbamy o komfort pacjenta. Leczenia właściwe wspomagają nowoczesne metody znieczulenia, które sprawiają, że leczenie zachowawcze zębów nie jest bolesne. Szczególnie ważne jest to w stomatoogii dziecięcej, aby uchronić je przed dentofobią tzn. przed lękiem przed dentystą.

Czy zły stan uzębienia może wpłać na organizm?

Zęby stanowią ważny element całego organizmu. Zmiany w obrębie jamy ustnej mogą sprawiać, że patogenne bakterie mogą przenikać do krwiobiegu, a tym samym do innych narządów w wyniku czego mogą stać się czynnikiem chorobotwórczym. Stan taki określamy jako zakażenie ogólnoustrojowe w wyniku czego może prowadzić do chorób autoimmunologicznych, zawałów, udarów itp.

Dlaczego skoki temperatury posiłków generują ból?

Opisany stan odczuwania bólu na skutek zmian temperatury pokarmu może być związany z nadwrażliwością odsłoniętej zębiny oraz obecnością ubytków próchnicowych w jamie ustnej. Aby jednoznacznie określić przyczynę bólu i podjąć leczenie należy zgłosić się do naszego gabinetu celem wykonania badania.

Polecamy kontakt bezpośredni
☎ +48 503846743